پروپوزال شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ | accreditation | 10104

محقق گرامی سلام و عرض ادب. بازدیدکننده گرامی از اینکه در حال مطالعه توضیحات پروپوزال شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ در سایت ما هستید بسیار مفتخریم. امیدوارم سایت ما رضایت شما را کسب کند. محقق گرامی در حین پرداخت هزینه فایل پروپوزال شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ یا هر پرداخت در سطح اینترنت باید کارت بانکیتون دارای رمز دوم باشد. برای دریافت رمز دوم باید به عابر بانک مراجعه کنید.

‬‬به‬ ‫از‬ ‫را‬ ‫اسپان‬ ‫پرستنده‬ ‫گشاد‬ پروپوزال شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ ‫همان‬ ‫به‬ ‫همه‬ ‫کرد‬ ‫گفتنیها‬ ‫همه‬ پروپوزال شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ ‫زرین‬ ‫ستام‬ ‫خلعت‬ ‫بود‬ ‫و‬ ‫نیکو‬ پروپوزال شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ ‫از‬ ‫با‬ ‫هم‬ ‫بسی‬ ‫کرد‬ ‫منوچهر‬ پروپوزال شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ ‫بر‬ ‫بیداد‬ ‫یاد‬ ‫زیبای‬ ‫چشم‬ ‫گاه‬ پروپوزال شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ ‫نگماشتند‬ ‫چنان کرد نوذر که او پروپوزال شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ رای دید‬ ‫آورید‬ ‫نرم‬ ‫او‬ ‫سخنهای‬

پروپوزال شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: پروپوزال شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ

پروپوزال شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ

پروپوزال شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ با عنوان ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی می باشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات

58

حجم

69/143 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

docx

توضیحات کامل

پروپوزال شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ با عنوان ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی می باشد. رهیافت ها و راه حل های فراوانی برای دستیابی به علایق مشتریان جهت ارائه خدمات و یا عرضه محصولات به مشتریان بر اساس این علایق مطرح گردید که از جمله آنها رهیافت مبتنی بر داده کاوی اطلاعات خریدهای قبلی مشتریان می باشد.

طبق مطالعاتی که صورت گرفت، دیدیم که بیشتر تحقیقاتی که در این زمینه انجام شد و مورد استفاده قرار گرفت از الگوریتم خوشه بندی K-Means جهت دسته بندی مشتریان و کاربران استفاده شد.اما به خاطر عیوبی که این الگوریتم دارا می باشد و همچنین عدم فازی بودن این الگوریتم ( که منجر به اختصاص دادن هر مشتری تنها به یک خوشه می شود ) ما به ارائه یک مدل جدید که به اصلاح این عیوب نیز می پردازد علاقه مند شدیم که این مدل و فرایندهای آن در ادامه این فصل بصورت مرحله به مرحله مورد بررسی قرار گرفته است.

اطلاعات مجموعه داده ها و آماده سازی داده:

     در این تحقیق از یک مجموعه داده مربوط به یک سایت خرده فروشی اینترنتی استفاده شد. این مجموعه داده طوری طراحی شده است که مشخصات هر کاربر و مشخصات هر خریدی که در سایت انجام می دهد ثبت شود.در این مجموعه داده 10 کالا برای خرید توسط مشتریان وجود دارد که مشخصات آنها در جدولی به نام محصولات در پایگاه داده ثبت شده است و همچنین بخشی از این مشخصات در جدول ( 3-1 ) آمده است. بعد از هر خرید، اطلاعات مربوط به آن خرید که تاریخ خرید، نوع کالا و مشخصات مشتری می باشد در جدولی به نام جدول خرید ثبت می شود.مشخصات مربوط به هر مشتری نیز پس از ثبت نام وی در سایت در جدولی به نام مشتری درج می گردد.

فهرست مطالب:

فصل اول: مقدمه و کلیات تحقیق

  1-1: مقدمه  2

  1-2: بیان مسئله  3

 1-3: هدف تحقیق  4

1-4: اهمیت تحقیق  6

1-5: ساختار تحقیق  7

روش شناسی تحقیق

3-1: مقدمه  40

3-2: اطلاعات مجموعه داده ها و آماده سازی داده  42

3-3: تعیین ارزش مشتری  44

3-4: استفاده از تکنیک های داده کاوی  48

3-5: رهیافتی برای شخصی سازی تبلیغات  56

3-6: روش ارزیابی  59

منابع  

فهرست شکل ها:

شکل 3-1 : فرایند شخصی سازی تبلیغات توسط داده کاوی  41

شکل 3-2 : قالب کاری سیستم ارائه تبلیغ در سایت  58 

فهرست جدول ها:

جدول 3-1 : مشخصات کالاهای موجود  43 

جدول 3-2 : ارزش گذاری معیار Recency  46 

جدول 3-3 : ارزش گذاری معیار Monetary  47

جدول 3-4 : مثال نحوه تخصیص RFM  48

👇محصولات مشابه با پروپوزال شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ👇

فصل دوم پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با دیتا ماینینگ پروپوزال پیشنهاد چارچوبی برای شخصی سازی تبلیغات الکترونیکی با داده کاوی پروپوزال پیدا کردن بهترین مدل برای پیش بینی تقاضای دارو با دیتا ماینینگ پیشنهاد چارچوبی برای شخصی سازی تبلیغات الکترونیکی با داده کاوی مبانی نظری پیشنهاد چارچوبی برای شخصی سازی تبلیغات الکترونیکی با داده کاوی پروژه کارشناسی رشته کامپیوتر با عنوان داده کاوی یا دیتا ماینینگ Data Mining مبانی نظری پیدا کردن بهترین مدل برای پیش بینی تقاضای دارو با دیتا ماینینگ ترجمه مقاله مسائل امنیت دیتا و حفاظت حریم شخصی در محاسبه ابری

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت بررسی معماری رنسانس پاورپوینت زندگینامه و آثار یورن اوتزن پرسشنامه دلبستگی همسالان (آرمسدن و گرینبرگ، 1987) پاورپوینت بررسی و کنترل فرمها (فصل هفتم کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها زاهدی) پاورپوینت فصل چهاردهم کتاب تئوری اثباتی حسابداری زی مرمن و واتز ترجمه پارسائیان با موضوع نقش تحقيقات حسابداري پاورپوینت مدل های مدیریت منابع انسانی جایگاه مدیریت برند در چارت سازمان چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رهبری تحول گرا تشریح مبانی زیرساخت مدیریت دانش مبانی نظری مدیریت دانش در آموزش و پرورش و مدارس 102 صفحه جزوه روانشناسی کودکان استثنایی پاورپوینت آشنائی با اصول ومفاهیم علم تمرین مقایسه عملكرد سیستمهای ANC پیشخور و پسخورتك كاناله در تضعیف نویز سینوسی و هارمونیكهای آن رابطه حرمت خود با پرخاشگری دانش آموزان سال اول دبیرستان بعثت منطقه 17تهران در سال تحصیلی 86-1385 حسابداری دولتی

👇کلمات کلیدی👇

پروپوزال داده کاوی پروپوزال آماده داده کاوی دانلود پروپوزال داده کاوی پروپوزال شخصی سازی تبلیغات پروپوزال شخصی سازی تبلیغات اینترنتی پروپوزال شخصی سازی تبلیغات شرکتها پروپوزال شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با داده کاوی