مقاله ترجمه شده با عنوان یک روش داده کاوی برای ارزیابی آموزش، در آموزش مبتنی بر شبیه سازی | accreditation | 17773

محقق گرامی سلام و عرض ادب. بازدیدکننده گرامی از اینکه در حال مطالعه توضیحات مقاله ترجمه شده با عنوان یک روش داده کاوی برای ارزیابی آموزش، در آموزش مبتنی بر شبیه سازی در سایت ما هستید بسیار مفتخریم. امیدوارم سایت ما رضایت شما را کسب کند. محقق گرامی در حین پرداخت هزینه فایل مقاله ترجمه شده با عنوان یک روش داده کاوی برای ارزیابی آموزش، در آموزش مبتنی بر شبیه سازی یا هر پرداخت در سطح اینترنت باید کارت بانکیتون دارای رمز دوم باشد. برای دریافت رمز دوم باید به عابر بانک مراجعه کنید.

‬‬به‬ ‫از‬ ‫را‬ ‫اسپان‬ ‫پرستنده‬ ‫گشاد‬ مقاله ترجمه شده با عنوان یک روش داده کاوی برای ارزیابی آموزش، در آموزش مبتنی بر شبیه سازی ‫همان‬ ‫به‬ ‫همه‬ ‫کرد‬ ‫گفتنیها‬ ‫همه‬ مقاله ترجمه شده با عنوان یک روش داده کاوی برای ارزیابی آموزش، در آموزش مبتنی بر شبیه سازی ‫زرین‬ ‫ستام‬ ‫خلعت‬ ‫بود‬ ‫و‬ ‫نیکو‬ مقاله ترجمه شده با عنوان یک روش داده کاوی برای ارزیابی آموزش، در آموزش مبتنی بر شبیه سازی ‫از‬ ‫با‬ ‫هم‬ ‫بسی‬ ‫کرد‬ ‫منوچهر‬ مقاله ترجمه شده با عنوان یک روش داده کاوی برای ارزیابی آموزش، در آموزش مبتنی بر شبیه سازی ‫بر‬ ‫بیداد‬ ‫یاد‬ ‫زیبای‬ ‫چشم‬ ‫گاه‬ مقاله ترجمه شده با عنوان یک روش داده کاوی برای ارزیابی آموزش، در آموزش مبتنی بر شبیه سازی ‫نگماشتند‬ ‫چنان کرد نوذر که او مقاله ترجمه شده با عنوان یک روش داده کاوی برای ارزیابی آموزش، در آموزش مبتنی بر شبیه سازی رای دید‬ ‫آورید‬ ‫نرم‬ ‫او‬ ‫سخنهای‬

مقاله ترجمه شده با عنوان یک روش داده کاوی برای ارزیابی آموزش، در آموزش مبتنی بر شبیه سازی

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: مقاله ترجمه شده با عنوان یک روش داده کاوی برای ارزیابی آموزش، در آموزش مبتنی بر شبیه سازی

مقاله ترجمه شده با عنوان یک روش داده کاوی برای ارزیابی آموزش، در آموزش مبتنی بر شبیه سازی

به توجه به رشد قابل ملاحظه ای که در حوزه ی کامپیوتر صورت گرفته است، پروسه‌ی شبیه سازی نیز به یکی از ابزار های ‏آموزشی تجربی کارآمد و واقعی مبدل گشته است که نقشی کمک کننده در آموزش سازمانی دارد

مشخصات فایل

تعداد صفحات

29

حجم

0/436 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

doc

توضیحات کامل

مقاله ترجمه شده رشته مهندسی فناوری اطلاعات و کامپیوتر با عنوان یک روش داده کاوی برای ارزیابی آموزش، در آموزش مبتنی بر شبیه سازی

عنوان انگلیسی : 

A data mining approach for training evaluation ‎in simulation-basedtraining

دانلود مقاله اصلی

رویکردی پژوهشی بر:‏

یک روش داده کاوی برای ارزیابی آموزش، در آموزش مبتنی بر شبیه سازی

‏*مرکز پژوهشی سیستم های هوانوردی،مؤسسه ی علوم و تکنولوژی چوانگ-شان، تایوان*‏

‏*مؤسسه ی مدیریت تکنولوژی، دانشگاه ملی چوانگ، تایوان*‏

چکیده :

به توجه به رشد قابل ملاحظه ای که در حوزه ی کامپیوتر صورت گرفته است، پروسه‌ی شبیه سازی نیز به یکی از ابزار های ‏آموزشی تجربی کارآمد و واقعی مبدل گشته است که نقشی کمک کننده در آموزش سازمانی دارد. اگرچه آموزش مبتنی بر ‏شبیه سازی می‌تواند بهره وری آموزش را برای کارکنان یک شرکت بهبود دهد، ولی چالش های پژوهشی زیادی در این ‏خصوص وجود داشته که باید بر آن‌ها غلبه کرد. در این مقاله قصد داریم چارچوبی ترکیبی را به‌منظور ادغام تکنیک های ‏داده کاوی با آموزش مبتنی بر شبیه سازی ارائه داده تا بتوان بهره وری ارزیابی آموزش را افزایش داد. مفهوم آموزش مبتنی ‏بر اطمینان ‏ در پروسه‌ی یادگیری فراگیران بکار گرفه شده که از دو سطح مهارت/دانش و سطح اطمینان بهره میبرد. تکنیک ‏های داده کاوی به‌منظور تحلیل پروفایل فراگیران و داده های ایجاد شده از آموزش مبتنی بر شبیه سازی مورد تحلیل قرار ‏گرفته تا بتوان کارانی فراگیران و دانش جویان و رفتار های یادگیری آن‌ها را مورد ارزیابی قرار داد. متدلوژی پیشنهادی، به ‏همراه یک مثال واقعی از آموزش تیر اندازی پیاده نظام در تایوان ارائه خواهد شد. نتایج نشان میدهد که متدلوژی پیشنهادی ‏می‌تواندبه‌صورت صحیحی اقدام به ارزیابی کارانیفراگیران و رفتار های یادگیری آن‌ها نموده و می‌تواند دانش مربوط به بهود ‏نتایج یادگیری را به همراه داشته باشد.‏

واژگان کلیدی:

 داده کاوی

 شبیه سازی

ارزیابی آموزش

سیستم های چند رسانه ای

مقدمه :

با توجه به روند رو به رشد پیچیدگی و محیط های شغلی، کارکنان سازمان ها نه‌تنها باید دارای مهارت ها و ‏دانش حرفه ای موردنیاز کاری خود باشند، بلکه باید در فراگیری دانش جدید برای استفاده در محیط های متغیر ‏انعطاف پذیر باشند. به‌منظور توسعه ی این تخصص انطباقی، فراگیران باید در پروسه‌ی یادگیری فعال بوده و این ‏پروسه نیز باید در ماهیت معنادار و مربوطه ای صورت گیرد(بلی و کوزوالکی 2002).‏

با توجه به رشد قابل ملاحظه ی تکنولوژی های کامپیوتری، شبیه سازی به یک ابزار یادگیری تجربی کارآمد و ‏واقعی به‌منظور کمک به آموزش سازمان بکار گرفته شده است(بل، کانال و کوزوالکی 2008). شبیه سازی را ‏می‌تواند به عنوان محیطی مصنوعی تعریف کرد که برای مدیریت تجارب افراد از واقعیت ایجاد شده است(بل ‏‏2008). آموزش مبتنی بر شبیه سازی (‏SBT‏)‏ ‏ را می‌تواند توانایی استدلال، جایگزینی، ایجاد و/یا  مدیریت ‏تجارب واقعی فراگیران دانست که در آن می‌تواند محتوایی واقعی و ویژگی های آموزشی ادغام یافته را فراهم ‏کرد(کانون بروسر ، بوسر 2009). این مورد در سطح زیادی بر حسب فضا و زمان آموزش انعطاف پذیر میباشد ‏که می‌تواندبه‌منظور کاهش یا حذف هزینه های متغیر در آموزش سنتی بکار گرفته شود.

فهرست مطالب :

چکیده ‏1‏

‏1.مقدمه ‏3‏

‏2. اصول اولیه ‏5‏

‏2.1ارزیابی آموزش وآموزش مبتنی برشبیه سازی ‏5‏

‏2.2. داده کاوی ‏7‏

‏3.روش داده کاوی پیشنهادی ‏8‏

‏3.1تعریف مسئله ‏8‏

‏3.2 درک وآماده سازی داده ها ‏9‏

‏3.3 ایجاد مدل ‏10‏

‎1.‎تحلیل درخت تصمیم....‏ ‏11‏

‎2.‎شبکه های عصبی انتشار بازگشتی‎(BPNN)‎ ‏12‏

‎3.‎رگرسی ونلجستیک..‏ ‏13‏

‎4.‎تحلیل کلاستر....‏ ‏14‏

‏3.4 ارزیابی وتحلیل مدل ‏15‏

‏3.5 توسعه ی مدل ‏16‏

‏4.مطالعه ی تجربی: آموزش تیراندازی نظامی مبتنی برشبیه سازی در تایوان ‏16‏

‎4.1‎بیشینه ‏16‏

‎4.2‎تعریف مسئله ‏17‏

‏4.3 آماده سازی ودرک داده ها ‏17‏

‏4.4 ایجادمدل ‏19‏

‏4.4.1 ارزیابی کارانی شلیک ‏19‏

‏4.4.2 دسته بندیرفتاریادگیری ‏22‏

‏4.5 توسعه یمدل ‏27‏

‏4.6 مباحث ‏28‏

‏5.نتیجه گیری ‏29‏

👇محصولات مشابه با مقاله ترجمه شده با عنوان یک روش داده کاوی برای ارزیابی آموزش، در آموزش مبتنی بر شبیه سازی👇

مقاله ترجمه شده رشته مهندسی کامپیوتر با عنوان داده کاوی و بصری سازی برای سیستم پشتیبانی از تصمیم و مدل سازی در منابع بهداشت عمومی ترجمه مقاله یک بررسی بحرانی از استراتژی های تکرار شبکه داده ی مبتنی بر تکنیک های داده کاوی ترجمه مقاله داده کاوی و تکنیکهای همجوشی برای WSNs به عنوان یک منبع بیگ دیتا استفاده از آی تی برای شناسایی تاثیر آموزش بین مدیریت دانش و آموزش در فرآیند توسعه مبتنی بر دانایی شبیه سازی و آموزش کولیس ساعتی 1.64 اینچی شبیه سازی و آموزش کولیس دیجیتال با استفاده از Flash Player شبیه سازی و آموزش میکرومتر 1-0 اینچی با دقت 0.001 با استفاده از Flash Player ترجمه مقاله برنامه نویسی کامپیوتری برای همه، یک بررسی در آموزش طراحی محصول ترجمه مقاله آموزش و پیشرفت کارکنان، ابزاری حیاتی برای اثر بخشی سازمانی

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوينت آشنايي با سرمايه گذاري خارجي و بررسي انواع ترتيبات حقوقي آن پاورپوينت بررسي طراحي نور داخلي پاورپوینت بررسی مسجد - مدرسه غیاثیه گزارش كارآموزی مکانیک در شرکت قالب سازی و تولید قطعه ماشین کاران نواندیش گزارش كارآموزی در بخش کنترل کیفیت پگاه شهد قزوین ( گلاویژ ) گزارش كارآموزی در نیروگاه نكاء ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺗﺠﺎرب و ﻋﻮاﻃﻒ آﻛﺴﻔﻮرد- ﻟﻴﻮرﭘﻮل (فرم پنج عاملی) دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد رضایت زناشویی 45 صفحه ادبیات نظری و پیشینه تجربی طرحواره های ناسازگار اولیه پاورپوینت تعادل اسیدی، بازی هنگام ورزش پاورپوینت فصل پنجم کتاب حسابداری مدیریت دکتر رهنمای رودپشتی ارتباط ارائه الگوی معین و مناسب و استاندارد برای هزینه های تعمیر و نگهداری ماشینهای کشاورزی بررسی تكامل وب در رابطه با وب و فناوری‌های بازیابی اطلاعات پایان نامه بررسی تاثیر میزان بكارگیری فن‌آوری اطلاعات بر ساختار سازمانی شركت سهامی بیمه ایران در شهر تهران

👇کلمات کلیدی👇

مقاله ترجمه شده با عنوان یک روش داده کاوی برای ارزیابی آموزش، در آموزش مبتنی بر شبیه سازی ارزیابی آموزش شبیه سازی سیستم های چند رسانه ای داده کاوی همکاری در فروش فایل فروشگاه ساز فایل همکار در فروش مقاله ترجمه شده