مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ی مدیریت برند 76 صفحه | accreditation | 8937

محقق گرامی سلام و عرض ادب. بازدیدکننده گرامی از اینکه در حال مطالعه توضیحات مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ی مدیریت برند 76 صفحه در سایت ما هستید بسیار مفتخریم. امیدوارم سایت ما رضایت شما را کسب کند. محقق گرامی در حین پرداخت هزینه فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ی مدیریت برند 76 صفحه یا هر پرداخت در سطح اینترنت باید کارت بانکیتون دارای رمز دوم باشد. برای دریافت رمز دوم باید به عابر بانک مراجعه کنید.

‬‬به‬ ‫از‬ ‫را‬ ‫اسپان‬ ‫پرستنده‬ ‫گشاد‬ مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ی مدیریت برند 76 صفحه ‫همان‬ ‫به‬ ‫همه‬ ‫کرد‬ ‫گفتنیها‬ ‫همه‬ مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ی مدیریت برند 76 صفحه ‫زرین‬ ‫ستام‬ ‫خلعت‬ ‫بود‬ ‫و‬ ‫نیکو‬ مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ی مدیریت برند 76 صفحه ‫از‬ ‫با‬ ‫هم‬ ‫بسی‬ ‫کرد‬ ‫منوچهر‬ مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ی مدیریت برند 76 صفحه ‫بر‬ ‫بیداد‬ ‫یاد‬ ‫زیبای‬ ‫چشم‬ ‫گاه‬ مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ی مدیریت برند 76 صفحه ‫نگماشتند‬ ‫چنان کرد نوذر که او مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ی مدیریت برند 76 صفحه رای دید‬ ‫آورید‬ ‫نرم‬ ‫او‬ ‫سخنهای‬

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ی مدیریت برند 76 صفحه

ارتباط با ما

... دانلود ...

عنوان محصول: مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ی مدیریت برند 76 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ی مدیریت برند 76 صفحه

دانلود نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت برند ورد قابل ویرایش با فرمت doc بصورت جامع و کامل با منابع بروز و جدید

مشخصات فایل

تعداد صفحات

76

حجم

181/854 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

docx

توضیحات کامل

برندها باید به عنوان یک دارایی بلندمدت برای شرکت مدیریت شوند(سیدجوادین‌وشمس،1390) که به ان مدیریت برند می گویند. اگر برندها به درستی مدیریت شوند قادرند به پیشرفت‌های همزمان و چشمگیر حوزه‌های جغرافیایی مختلف دست یابند(بطحایی،1386).این نوشتار نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت برند می باشد که در بخش اول به مبانی نظری مدیریت برند خواهیم پرداخت و در ادامه به بررسی پیشینه تحقیق مدیریت برند در پژوهش های داخلی و خارجی می پردازیم.

تعریف برند را در علم بازاریابی"شناسهٴ محصول یا خدمات عرضه شده"  آورده‌اند. برند در واقع یک فاکتور جهانی یا حداقل منطقه‌ای است که دارای اعتبار بوده، مقبولیت مناسبی دارد و قادر است ارتباطی قوی بین کالا و خدمات با مخاطب یا مشتری برقرار سازد(بهجت،1390).  شکل‌گیری برند به فرایندی اشاره دارد که یک سازمان را معرفی کرده و نشان دهنده میراث، ارزش‌ها، فرهنگ، مردم و استراتژی برند آن سازمان است. برندسازی باید در هماهنگی کامل با تمام فعالیت‌هاي بازاریابی باشد، ارتباط مستقیم با بازار داشته، داراي ثبات رفتار بوده و نسبت به مشتریان وفادار باشد(صفار وخیری،1391).

از وظایف مدیریت برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

1- ارتباط تنگاتنگ با همه مدیریت های دیگر سازمان  

با توجه  به مواردی که در بالا آمد مدیریت برند تقریباً با تمامی واحدهای سازمان ارتباطی تنگاتنگ خواهد داشت و با خواستن و گرفتن هر گونه گزارشی از واحدهای مربوطه می بایستی به خوبی سکان کشتی را در دست بگیرد، هر چه باشد امروزه برند بسیاری از شرکت‌ها ارزشمندترین سرمایه آنهاست پس لازم است که کلیه واحدها به موقع گوش به فرمان باشند.

2- بررسی متناوب وضعیت ما در بازار 

اعضای شاغل در مدیریت برند شرکت می‌بایست با داشتن ارتباط مستقیم با بازار و البته کارکنان شرکت و انجام نظرسنجی های متوالی از وضعیت برند شرکت در بازار و احتمالاً پیشروی سایر رقبا به صدر جدول آگاه بوده و به موقع بتوانند تجزیه و تحلیل‌های جامعی از وضعیت بازار انجام دهند.    

3-ارائه راهکارهای جدید جهت بیشتر مطرح شدن 

 مدیریت برند سازمان می‌باید با توجه به تجزیه و تحلیل‌هایی که از وضعیت بازار در دست دارد، بسته به وضعیت ما در جدول برند تاکتیک‌های جدیدی جهت حمله به صدر جدول و یا روش‌هایی نیز برای دفاع از حمله رقبا به صدر جدول و ایجاد یک دیوار دفاعی مستحکم جهت دفاع از حمله رقبا اخذ نمایند(رضوانی،1390).

فهرست مطالب

1-8- شرح واژه‌ها و اصطلاحات    9

فصل دوم پایان نامه چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت برند

2-1- مقدمه    12

2-2-1-تاریخچه خلق برند    12

2-2-2- تعریف واژه برند    14

2-3- جایگاه برند در محصول    15

2 -4- مزایای یک برند    17

2-5- برندسازی    20

2-6- ارزش ویژه برند    24

2-7 شخصیت برند    27

2-8- تصویر ذهنی برند    28

2-9- مراحل لازم جهت رسیدن به یک برند موفق    28

2-9-1- مرحله‌اول: خودشناسی    28

2-9-2- مرحله دوم: تعیین جایگاه شرکت    29

2-9-3- مرحله سوم : تهیه ابزار کار    30

2-9-4- مرحله چهارم: داشتن استراتژی مناسب مطرح نمودن برند شرکت در جامعه    31

2-10- مدیریت برند    33

2-10-1- جایگاه مدیریت برند در چارت سازمان    33

2-10-2- وظایف مدیریت برند    33

2-11- پيشينه تحقيق    34

2-11-1- مطالعات خارجي    34

2-11-2- مطالعات داخلي    36

2-12- معرفی سازمان مورد مطالعه    39

2-13- جمع بندي    41

منابع

👇محصولات مشابه با مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره ی مدیریت برند 76 صفحه👇

مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره هویت سازمانی 75 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره کارآفرینی سازمانی 54 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره رضایت شغلی 65 صفحه دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره اضطراب 46 صفحه دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق درباره موسیقی 46 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق بسط برند 55 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعمیم برند 56 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری به برند 65 صفحه مبانی نظری و پیشینه تحقیق برند و وفاداری به آن 81 صفحه

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوینت سرعت و سرعت عکس العمل (فصل نهم کتاب آزمون های ورزشی ) پاورپوینت بررسی مدیریت استراتژیک گزارش كارآموزی حقوق و وکالت ، تعطیل یا اجرای حدود در زمان غیبت امام معصوم(ع) پاورپوینت اسپکتروفتومتر ماورای بنفش مرئی انواع و اقسام غرور و بررسی ماهیت و درجات آن تئوریها و عوامل زمینه ساز فرسودگی زناشویی و راه های مقابله با آن نشانه ها و عوامل بی تفاوتی سازمانی و راهکارهای مقابله با آن در کارکنان پرسشنامه حمایت شغلی، حمایت همکار و حمایت مسئول برگرفته از اسپونر 2004 پروپوزال بررسی تطبیقی ارتباط فرسودگی شغلی با سلامت روان دانلود پاورپوینت کانال هاي توزيع در بازاريابي بين المللي (فصل هشتم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی) کتاب برنامه ریزی خطی بازارا ترجمه دکتراسماعیل خرم+حل المسائل بررسی و مطالعه تاثیر چیدمان و فاصله ریز شمع ها بر ظرفیت باربری پی گسترده سطحی واقع بر خاک چسبنده معرفی و عیب یابی سیستم سوخت رسانی و جرقه BOSCh MP 7.3 خودروهای پژو پارس ELX و سمند سریر بررسی موانع و منابع پیاده سازی بانکداری الکترونیک در ایران مقاله ایمنی صنعتی در محیط کار

👇کلمات کلیدی👇

فصل دوم پایان نامه مدیریت برند مبانی نظری مدیریت برند پیشینه تحقیق مدیریت برند پیشینه داخلی مدیریت برند پیشینه خارجی مدیریت برند پیشینه پژوهش مدیریت برند پیشینه نظری مدیریت برند ادبیات نظری مدیریت برند چارچوب نظری مدیریت برند